آوایی: اعتماد بین مردم وبیمه باید متقابل باشد / لزوم خدمات دهی هر چه بهتر بیمه ایران به مردم شهرستان دزفول
سید احمد آوایی نماینده مردم شریف شهرستان دزفول به منظور رفع مشکلات بیمه و خدمات دهی هرچه بهتر به مشتریان، با رضایی مدیر عامل بیمه ایران دیدار و گفتگو کرد.
لطفا با ریاست بیمه تامین اجتماعی هم صحبت بفرمایید. کارکنان اصلا رفتار مناسب ندارند و نوبت ها را به آشنایان خود می دهند و انگار از بیماران طلبکارند. دندانپزشک خانمشان و منشی ایشان هم بسیار توهین می کنند و فقط با آشنایان خود و منشیشان که اکثریت نوبت ها برای آنها است درست رفتار می کنند. این اصلا درست نیست. رو در رو و پشت سر بیماران هم اگر دزفولی باشند به بهانه دزفولی بودن بد حرف می زنند. مگر مردم دزفول و غیر دزفول چه فرقی دارند؟ کسی ایشان را مجبور به کار در بیمه کرده است؟